استاندار يزد گفت: سازمان تأمين اجتماعي در ارائه خدمات به مردم و به‌ویژه جامعه كارگري نقش سازنده‌ای دارد.

یزدفردا" عصر چهارشنبه هفتم بهمن‌ماه همايش رؤسا، كارشناسان حقوقي و رابطان امور مجلس سازمان تأمين اجتماعي و قضات ديوان عدالت اداري با حضور استاندار يزد، فرماندار يزد، رئيس ديوان عدالت اداري، مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي و جمعي از مسئولان استان در سالن همایش‌های هتل صفائيه يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين همايش با تأكيد بر اينكه تعامل بين دستگاه‌های مختلف فرصت خدمات بيشتري را براي مردم فراهم می‌کند اظهار داشت: بدون شك تعامل سازمان تأمين اجتماعي و ديوان عدالت اداري نيز خدمات مناسب‌تری را براي بیمه‌شدگان به همراه خواهد داشت.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: اين تعامل و همكاري بسيار ارزشمند است كه نمی‌توان به‌سادگی از آن غافل شد و غفلت نمودن از اين مهم موجب نقص در كار ما و فراهم نمودن زحمت براي مردم می‌شود.
وي افزود: شايسته است همه يك هدف را كه استقلال و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران و خدمتگزاري صادقانه به مردم است دنبال كنيم.
ميرمحمدي تصريح كرد: خدمات سازمان تأمين اجتماعي جامعه كارگري را پويا، پرتلاش و بانشاط نگه‌داشته است و علی‌رغم محدودیت‌ها و تنگناهاي دولت تدبير و اميد در درآمدها و اعتبارات و مشكلات اقتصادي كشور اين اتحاد و انسجام كارگران ایران‌زمین در توليد ملي ستودني است.
استاندار يزد اظهار داشت: سازمان تأمين اجتماعي يك سازمان خدمتگزار به مردم است و وقتي مشاهده می‌کنیم 13 ميليون نفر تحت پوشش اين سازمان و دو ميليون و 800 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمين اجتماعي هستند می‌توانیم مشاهده كنيم كه چه خانواده عظيم و گسترده‌ای از جمعيت ايران زيرپوشش سازمان تأمين اجتماعي هستند.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: اين خدمات صادقانه به ملت ايران سبب احساس آرامش، امنيت و شادابي بيشتر مردم در جامعه شود و تعامل قواي سه‌گانه با دستگاه‌ها در اين راستا بتواند خدمت‌رسانی به مردم را افزايش دهد.
رئيس ديوان عدالت اداري در اين همايش اظهار داشت: رويكرد سازمان تأمين اجتماعي در دولت تدبير و اميد رويكرد سلامت و قانون مداري است.
«حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظري» با اشاره به اينكه سازمان تأمين اجتماعي در دولت دهم با مشكلات مالي و چالش‌های بزرگي همراه بود اظهار اميدواري كرد: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود كه آن گذشته دوباره تكرار نشود.
مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي نيز در اين مراسم گفت: ايجاد امنيت اجتماعي و ملي از رويكردهاي اصلي اين سازمان است.
«سید تقی نوربخش» افزود: قانون مداري و برنامه محوري از اولویت‌های كاري سازمان تأمين اجتماعي است و راهبرد اصلي اين سازمان خدمتگزاري صادقانه به مردم است.
گفتني است در پايان اين مراسم، از دست‌اندرکاران، مشاوران حقوقي و رابطان برتر سازمان تأمين اجتماعي با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا