چهارمین نشست شورای اداری شهرستان تفت با حضور امام جمعه تفت، فرماندار تفت، رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان یزد، ائمه جمعه شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی با موضوع برنامه ریزی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر و حضور باشکوه در انتخابات 7 اسفندماه در محل فرمانداری تفت برگزار شد.

امام جمعه تفت:

امروز صراط مستقیم همان پیروی از ولی امر زمان است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم غفوری" در این نشست با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: امروز صراط مستقیم همان پیروی از ولی امر زمان است چرا که رمز موفقیت و پیروزی ملت عزیز ایران اسلامی در این مهم نهفته می‌باشد.

امام جمعه تفت با بیان این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دلهای مردم را به هم نزدیک کرد و آحاد ملت را در صفی متحد بر علیه رژیم طاغوت و فاسد پهلوی قرار داد و به یمن و برکت این انقلاب عزیز، ملت ایران از پرتگاه خطرناک طاغوت و حکومت جور و ستم رهانیده شد.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری با بیان این که انقلاب اسلامی، ملت ایران را از ظلمت حکومت طاغوت و حاکمیت استکبار جهانی نجات داد افزود: همه باید هر چه در توان داریم برای بزرگداشت ایام ا... دهه مبارک فجر به کار گیریم.

وی با اشاره خدعه های دشمنان اسلام و انقلاب برای دور کردن نسل جوان کشور از ارزشهای دینی، اسلامی و انقلابی، خواستار برنامه ریزی لازم و هوشمندانه برای مقابله با این توطئه ها شد.

امام جمعه تفت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن انتخابات 7 اسفندماه گفت: امیدواریم پیام حکمت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در خصوص نامگذاری امسال به سال همدلی و همزبانی در انتخابات اسفندماه تبلور یابد و همه مردم با شور و نشاط در پای صندوق های رای حاضر شده و حماسه دیگری خلق نمایند و با حضور باشکوه و حداکثری، این خواسته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را لبیک گوییم.

وی با اشاره به دستاورد و پیروزی جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای و به فرجام رساندن برجام گفت: خوشبختانه با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و تلاش دولتمردان موضوع مذاکرات هسته‌ای به خوبی مدیریت شده و به فرجام رسید.

امام جمعه تقت همچنین از شجاعت و هوشیاری پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری سربازان آمریکایی در خلیج فارس و درایت و هوشمندی همه مسئولان در این رابطه تجلیل کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یک انقلاب استثنایی در دنیا بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یک انقلاب استثنایی در دنیا بود.

حجت الاسلام و المسلمین فخرالدینی با تاکید بر اهمیت بزرگداشت شایسته ایام ا... فجر ادامه داد: بزرگداشت دهه مبارک فجر در حقیقت بزرگداشت ارزشهای معنوی، علم و فرزانگی و ظهور نور در ایران اسلامی است لذا بزرگداشت این ایام عزیز، بر همگان واجب است.

وی با اشاره به برگزاری جشن های دهه مبارک فجر افزود: جشن های گرامیداشت دهه مبارک فجر باید با شور و نشاط و با رعایت شئونات اخلاق و اسلامی برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: بزرگداشت یاد امام راحل(ره)، یاد شهدای والامقام، بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن شناسی و ... از ضرورت هایی است که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد.

تاکید فرماندار تفت بر توجه به رویکرد مردمی جشن‌های دهه مبارک فجر

فرماندار تفت نیز در این نشست با گرامیداشت دهه مبارک فجر و قدردانی از خدمات و تلاشهای مدیران شهرستان در خدمت رسانی به مردم شریف گفت: باید برنامه های دهه مبارک فجر در مسیر نشاط و شور اجتماعی باشد و در ارائه این برنامه ها خلاقیت و نوآوری لازم لحاظ شود.

"محمود زارع رشکوییه" با تاکید بر اهمیت حفظ رویکرد مردمی جشن های دهه مبارک فجر اظهار داشت: باید تلاش شود تا جشن های ایام ا... دهه فجر، دارای وجه "مردمی بودن" باشد چرا که این انقلاب اسلامی متعلق به خود مردم است.

فرماندار تفت از بهره برداری بیش از 72 پروژه با اعتباری حدود 580 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها بیشتر در بخش های گازرسانی، ورزش و جوانان، برق، آب، صنعت، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، احداث CNG، شهرداریها، دهیاریها، مخابرات و جهادکشاورزی و ... است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید. زارع با اشاره به افتتاح پروژه های مهم گازرسانی به مناطق مختلف شهرستان تفت در ایام ا... فجر اظهار داشت: افتتاح پروژه های گازرسانی به شهر نیر، گازرسانی به روستاهای دهستان کهدوییه، گازرسانی به روستاهای دهستان بنادکوک و گازرسانی به روستاهای بخ و گاریز(فاز1) از مهم ترین پروژه هایی است که در ایام ا... فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از افتتاح رسمی 9 واحد تولیدی و گردشگری با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال و اشتغال زایی 81 نفر در دهه فجر امسال خبر داد.

فرماندار تفت بر فراهم نمودن همه شرایط و امکانات برای برگزاری باشکوه و شورانگیز راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن تاکید و از آحاد مردم شریف شهرستان دعوت کرد تا با حضور حماسی خود در این راهپیمایی بار دیگر با آرمانهای متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و شهدای والامقام تجدید میثاق نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه ستاد انتخابات شهرستان تفت تاکنون با جدیت و با تکیه بر اصل بی طرفی و رعایت قانون مسیر را پیموده و تا انتها نیز بر همین منوال عمل خواهد کرد.

 زارع با بیان این که رعایت اخلاق و ادب اسلامی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در عرصه انتخابات مدنظر باشد ادامه داد: عوامل برگزاری انتخابات، کاندیدها، رسانه ها، هواداران آنان و ... با آگاهی از قانون، همه توجه خود را به اجرای درست قانون معطوف دارند و از مسیر قانونی خارج نشوند.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه ادامه داد: انشاا... با همت همگان برگ زرین دیگری در دفتر پرتلالو انقلاب اسلامی به ثبت خواهد رسید.

فرماندار تفت در پایان بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و ریاست جمهوری در برگزاری باشکوه و حماسی انتخابات 7 اسفندماه تاکید کرد.

در ادامه این نشست، اعضاء به بیان دیدگاههای خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا