یزدفردا"مدیرکل امور روستایی و شوراهای خراسان شمالی از فعالیت‌های عمران روستایی بخش مرکزی و عملکرد شرکت تعاونی دهیاری‌های میبد بازدید کردند.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "در این بازدید معاون مدیرکل امور روستایی استانداری یزد، بخشدار مرکزی و کارشناسان حوزه روستایی استان و شرکت تعاونی حضور داشتند.

مدیرکل امور روستایی خراسان شمالی در بازدید از روستای هدف گردشگری مزرعه کلانتر، بافت تاریخی روستا و اقامتگاه‌های بوم گردی روستاها، فعالیت‌های عمرانی و آبادانی در این روستاها تحسین‌برانگیز خواند و افزود: فعالیت‌های بخشداری مرکزی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت تعاونی دهیاری‌ها، الگوی بسیار مناسبی برای دیگر نقاط کشور در توسعه و آبادانی است.

کارگاه فرآوری شن و ماسه و تولیدات مصنوعی بتنی، مجموعه هتل رستوران سنتی خانه گلشن و مجموعه برج کبوتر خانه از دیگر پروژه‌هایی بود که مدیرکل امور روستایی و شوراهای خراسان شمالی به همراه مسئولین استان و شهرستان میبد از آن‌ها بازدید کردند.

مسئولین در ادامه جهت آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های تاریخی و صنایع‌دستی شهرستان میبد از مجموعه کاروانسرای شاه‌عباسی، موزه زیلوی و صنایع‌دستی میبد بازدید کردند.

بخشدار مرکزی میبد هم در آغاز این بازدید اصل تعامل، همدلی و همکاری بین بخشداری و دهیاری را مهم‌ترین عامل موفقیت در اجرای پروژه‌ها و توسعه عمران و آبادانی در مناطق روستایی خواند.

محمدحسین قاسمی افزود: حضور شرکت تعاونی دهیاری‌ها در پروژهای بزرگ و عملکرد بسیار مطلوب آن باعث توانمندی دهیاری‌ها و شکوفایی ظرفیت‌های روستایی می‌شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا