فرماندار يزد گفت: نيروي انتظامي منشأ آرامش و امنيت در جامعه است که اميدواريم با همراهی و پشتیبانی اين عزيزان بتوانيم موجبات ترقي و پيشرفت استان و شهرستان را فراهم آوريم.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، مراسم تكريم و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان يزد با حضور فرماندار، فرمانده انتظامي استان، دادستان عمومي و انقلاب يزد و جمعي از مسئولين و فرماندهان انتظامي برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با بيان حديث " النعمتان مجهولتان، الصحه و الامان " اظهار داشت: نعمت سلامتي و امنيت به عنوان دو نعمتي است كه براي مردم مجهول خواهد بود، تا زماني كه آنرا از دست دهند.

فرماندار يزد افزود: در حال حاضر متأسفانه برخي از كشورهاي منطقه با ناامني هاي مختلفي روبرو هستند ولي ايران اسلامي با تدابير مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، به بركت خون شهيدان گرانقدر و جانفشاني و رشادت هاي نيروي هاي نظامي و انتظامي به عنوان تنها كشوري است كه در اين منطقه از امنيت كامل برخوردار است.

وي اضافه كرد: با توجه به ايستادگي ملت قهرمان ايران در هشت سال دفاع مقدس امروز هيچ كشوري به خود اجازه نخواهد داد كه كوچكترين حركتي را بر ضد امنيت اين كشور انجام دهد.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد با بيان اينكه مردم بايد پاسدار و قدردان اين خدمات باشند تصريح كرد: در حال حاضر بايد مردم و مسئولين ذيربط بايد هوشمندانه تر از گذشته به مقوله امنيت بپردازند و تمام تلاش خود را در راستاي ارتقاء ضريب امنيتي اين مرز و بوم به كار گيرند.

" شاكري شمسي " با تقدير از تلاشهاي سرهنگ " يوسف سپهوند " در مدت تصدي سمت فرماندهي انتظامي شهرستان اظهار داشت: در اين مدت تمام اقدامات براساس همدلي، همراهي و تعامل بوده است و با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته توانستيم بيشتر تهديدات را شناسايي و حل و فصل نماييم كه بدون ترديد در دوره فرماندهي سرهنگ " منوچهر نصيري " نيز ادامه خواهد داشت.

فرماندار يزد در پايان خاطرنشان كرد: اگر امروز همگان به امنيت بالاي يزد اشاره مي كنند، قطعاً اين موفقيت و افتخار مرهون تلاش شبانه روزي نيروهايي است، كه به صورت پيدا و پنهان بدون كمترين توقعي در اين مسير گام بر مي دارند.

در اين مراسم از زحمات قريب به چهار ساله سرهنگ " يوسف سپهوند " تقدير و سرهنگ " منوچهر نصيري " به عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي شهرستان يزد معرفي شود.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا