به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛سومين گردهمايي يكروزه معاونان فرمانداران شهرستان هاي استان يزد با حضور مديركل سياسي انتخابات استان يزد ، فرماندار بافق و جمعي از معاونان فرمانداران شهرستان هاي استان به منظور تبادل نظر و بهره گيري تجربيات در راستاي اجرا وظايف محوله به معاونين در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتداي اين نشست ضمن عرض خيرمقدم به حاضرين و تسليت ايام ماه صفر به بيان ظرفيت ها و پتانسيل و محور هاي سند چشم انداز توسعه شهرستان بافق پرداخت و اظهارداشت: سند چشم انداز توسعه شهرستان بافق در چهار محور اصلي از جمله صنايع جوارمعدني و جوار ريلي، كشاورزي و دامداري دربحث محصولات پسته ، نخيلات و شيلات و ميراث فرهنگي وصنايع گردشگري تدوين شده است.

"سيد مهدي طلايي مقدم " با اشاره به اينكه تكميل طرح هاي جوار معدني در حال احداث شهرستان يكي از مهمترين محورهاي اساسي در توسعه اين شهرستان مي باشد بر لزوم تكميل و راه اندازي اين طرح ها تاكيد كرد و گفت: شهرستان بافق داراي ظرفيت ها و پتانسيل هاي متعددي دربسياري از زمينه ها از جمله معادن سنگ آهن است كه يكي از چهارمحوراصلي  سند توسعه شهرستان هم تكميل و راه اندازي صنايع جوار معدني مي باشد كه خوشبختانه سرمايه گذاري هاي مناسبي در اين زمينه در حال انجام است.

وي در ادامه اين نشست به بيان اقدامات صورت گرفته در شهرستان پيرامون برگزاري انتخابات امسال پرداخت و گفت: برگزاري جلسات متعدد ستاد انتخابات و نشست با اعضاي هيئت نظارت برانتخابات از جمله اقدامات صورت گرفته در اين زمينه مي باشد.

طلايي مقدم همچنين برگزاري انتخابات سالم را مهمترين وظيفه ستاد انتخابات شهرستان خواند  و عنوان داشت: سه محور اساسي، بيانات امام راحل (ره) و توصيه هاي مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهور در برگزاري انتخابات اصول اجراي  برنامه ها در ستاد انتخابات اين شهرستان مي باشد.

مديركل سياسي انتخابات استان يزد نيز در اين نشست با قدرداني از فرماندار بافق پيرامون برگزاري جلسه بر ضرورت همراهي معاونان فرماندار با فرمانداران شهرستان هاي استان تاكيد كرد و گفت: معاونان بايد به عنوان بازوي قدرتمند فرمانداران در استان عمل كنند وهمواره در تمامي زمينه ها همراه  و همگام با فرمانداران باشند.

مصطفی سالاری در ادامه به رويداد مهم امسال اشاره كرد و گفت: مهمترین رویداد سالجاری، برگزاری دو انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری است ،كه پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم در سطح استان انجام شده است.

وي افزود:ستاد انتخابات در استان ، همچنین ستادهای انتخابات در سطح شهرستان ها و بخش ها تشکیل شده است همکاران نشست ها و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم را در این زمینه انجام داده اند.

سالاري ادامه داد: بحث آموزش را بسیار تأکید و پرشورتر از همیشه دیدیم که انشاالله تمام عوامل دست اندرکار انتخابات، نشست های آموزشی را داشته باشیم.

مديركل سياسي انتخابات استان يزد در ادامه با اشاره به پیش بینی هاي انجام شده باتوجه به انتخابات گذشته بالغ بر 730 تا 740 شعبه ی اخذ رأی در استان شده است افزود:همچنین عوامل دست اندرکار انتخابات اهم از اجرایی، نظارت، بازرسی و پیشتیبانی نزدیک به 20هزار نفرکار در سطح استان پیش بینی شده که انشاالله همگی بتوانیم زمینه و بستر خوبی را برای مشارکت فراهم کنیم.

سالاري در پايان بر ضرورت برگزاري انتخابات سالم از سوي دست اندركاران و رعايت اصل بي طرفي از سوي مسئولان  برگزاري انتخابات تاكيد كرد و ابراز داشت: مسئولان برگزاري انتخابات به ويژه معاونان فرماندار بعنوان روساي ستاد انتخابات شهرستان حق هيچگونه اعلام نظر در مورد كانديد ها ندارند و بايد توجه ويژه اي در اين زمينه داشته باشند.

در ادامه اين نشست حاضرين پيرامون برگزاري باشكوه انتخابات پيش رو و همچنين انتقال تجربيات در اجراي امور و  وظايف محوله  به معاونين فرمانداران ، بحث و تبادل نظر كردند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا