به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا:بازیکنان و کادر سرپرستی تیم فوتبال ساحلی کوثر اردکان که در سالجاری موفق به کسب جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شدند؛ با حضور در دفتر نماینده مردم اردکان، از پیگیری ها و حمایت های موثر "محمدرضا تابش" در حفظ سهمیه دسته یک و تامین بخشی از هزینه های این تیم که منجر به حضور در لیگ برتر گردید با اهدای هدیه سپاسگزاری کردند..

نماینده مردم اردکان در این نشست صمیمی ضمن خیرمقدم و تقدیر از زحمات بازیکنان و کادر مربیان و مدیریتی این تیم گفت: برای من جای خرسندی و سربلندی است که عده ای متشکل از جوانان و نوجوانان شهرستان، مزد زحمات خود در این مدت را گرفتند و قرار است از نام و جایگاه رفیع اردکان در میدانی دیگر دفاع کنند.

"محمدرضا تابش" با تشکر از کار ارزنده صورت گرفته گفت:حضور دو تیم اردکان و یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نشاندهنده نبوغ و استعداد کویرنشینان در این رشته ورزشی است و برای تداوم این موفقیت ها لازم است تا استعدادیابی بخصوص در مدارس با جدیت دنبال شود.

وی بر تداوم حمایت خود از جوانان و ورزشکاران اردکانی بخصوص تیم فوتبال ساحلی که برای اولین بار در تاریخ اردکان به لیگ برتر صعود کرده است اعلام داشت.

همچنین محمدحسین حسینی فهرجی نیز که به تازگی رکورد جدید نه ساعت روپایی مداوم در زمان دربی پایتخت در ورزشگاه آزادی را به ثبت رسانده بود، با نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس دیدار و از حمایت و پیگیری های وی در ثبت این رکورد جهانی سپاسگزاری کرد.

مهدی هاتفی ورزشکار موفق تنیس روی میز اردکانی که موفق به کسب عناوین مختلف در رده جوانان و بزرگسالان معلولین آسیا گردیده است نیز با نماینده مردم اردکان دیدار و ضمن تشکر از حمایت های گذشته دکتر تابش؛ درخواست مساعدت برای ادامه حضور در مسابقات پیش روی را داشت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا