شهردار یزد از سوی استاندار به عنوان عضو کمیته راهبردی SDI استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری یزد سید محمد میرمحمدی با استناد به تبصره یک ماده 23 ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیکی، موضوع مصوبه مورخ یازدهم شهریور ماه ششمین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات کشور، طی حکمی، محمدرضا عظیمی زاده را به عنوان عضو کمیته راهبردیSDI  استان  منصوب نمود.

استاندار یزد در این حکم اظهار امیدواری نموده است که شهردار یزد در انجام وظایف کارگروه استانی در زمینه ایجاد منظومه اطلاعات مکان محور موفق و مؤید باشد.

میرمحمدی در این راستا مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل پست استان، رئیس دانشگاه یزد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی (ره) یزد را نیز به عنوان عضو این کمیته معرفی نموده است.

علاوه بر این استاندار یزد، حمیدرضا نصیری زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را به عنوان نایب رئیس این کمیته و محمد حمید فخرالدینی تفتی معاون دفتر آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را به عنوان دبیر این کمیته انتخاب نموده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا