یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :پلیس فتا کرمانشاه عامل هک و کلاهبرداری از کاربر کلش آف کلنز را شناسایی و دستگیر کرد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"رئیس پلیس فتا کرمانشاه با اعلام این خبر گفت:با مراجعه یکی از شهروندان با مبنی بر این که مشخصات حساب کاربری در بازی "کلش اف کلنز"  توسط شخصی ناشناس هک و id  وی  که درمرحله بالایی قرار داشت به سرقت رفته است خواستار رسیدگی پرونده شد.

سرهنگ"علی شفیعی" افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از یکی سری تحقیقات گسترده در فضای سایبر با استفاده از روش های پیچیده و کار پلیسی فرد هکر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی ادامه داد:متهم در بازجویی ها و در مواجهه با مستندات دیجتالی به دست آمده به جرم خود اعتراف و اظهار داشت؛ دوست شاکی می باشم و چون نام اکانت و یک سری اطلاعات برای بازیابی رمز را در اختیار داشتم ابتدا رمز را به دست آوردم و پس از ورود، جیمیل بازی را سرقت و آن را به مبلغ 1.700.000 به یکی دیگر از دوستانم فروختم.

رئیس پلیس فتا خاطر نشان کرد: افراد زیادی به این بازی آنلاین روی  آورده اند و بیشتر وقت خود را به جای این که صرف خانواده و یا تفریحات سالم بکنند صرف این بازی می نمایند که مخاطرات روحی و جسمی فراوانی در پی دارد. وی در خاتمه گفت:مجرمان از این قضیه سوءاستفاده کرده و اقدام به هک و  فروش اکانت بازی می نمایند لذا از افراد درخواست دارم در حفاظت از رمز و اکانت خود مراقبت بیشتری به عمل آورند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا