یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه كیش از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانكی یكی از شهروندان ،خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:كارشناس پلیس فتا در گفت ‌و گو با خبرنگار ما گفت: در پی وصول یك فقره مرجوعه قضایی مبنی بر شكایت فردی به هویت معلوم دال بر انجام برداشت غیرمجاز از حساب بانكی وی ، مراتب طی تشكیل پرونده ای در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

 

رودمشكی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته از پرینت حساب شاكی مشخص گردید برداشت صورت گرفته از حساب وی بصورت خرید شارژ تلفن همراه بوده است.

 

كارشناس پلیس فتای كیش تصریح كرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی و اقدامات فنی متهمه شناسایی شد.

 

لذا پیرامون هویت متهمه از شاكی تحقیق بعمل آمد و وی اظهار نمود كه متهمه نامزد سابقش می باشد كه مراتب بهمراه پرونده مطروحه به دادسرا ارسال گردید.

 

پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه كیش در پایان به مردم توصیه كرد: اطلاعات خصوصی و مهم خود را مثل اطلاعات بانكی در اختیار دیگران قرار ندهید و اطلاعات مهم خود را بر روی گوشی یا رایانه خود قرار ندهید و همچنین از عابر بانك جهت مبادلات با حجم بالا پرهیز كنید و سرویس پیامك حساب بانكی خود را فعال نمایید تا در صورت سوء استفاده و كلاهبرداری سریعا مطلع شوید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا