یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :ماموران پلیس فتا کرمانشاه موفق شدند فردی را كه اقدام به انتشار تصاویر و مطالب غیر اخلاقی در شبکه های اجتماعی موبایل از جمله لاین ، شناسایی و دستگیر کنند.

 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "رئیس پلیس فتا انتظامی استان اظهار داشت:شخصی که اقدام به انتشار مطالب غیراخلاقی می نمود شناسایی و دستگیری وی در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

سرهنگ"علی شفیعی"افزود:ماموران با انجام یکسری تحقیقات تخصصی و بررسی های فنی درشبکه اجتماعی موبایلی موفق شدند ایجاد و اداره کننده پروفایل را در شهرستان" اسلام اباد غرب" شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت:متهم  هنگامی که با  مدارك و مستندات پلیس  روبرو شد  به بزه انتسابی  اعتراف و اقرار کرد به دلیل سرگرمی دست به این کار زده است .

سرهنگ" شفیعی" در پایان به تمامی افرادی كه به هر نحو اقدام به انتشار مطالب غیراخلاقی در محیط مجازی می كنند هشدار داد و گفت : بر اساس ماده 14 قانون جرائم رایانه ای هركس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حاملهای داده محتویات مستهجن را منتشر، توزیع یا معامله كند یا به قصد تجارت یا افساد تولید یا ذخیره یا نگهداری كند، به حبس از نود و یك روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محكوم خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا