یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئيس پليس فتا استان "سيستان و بلوچستان" گفت:شبکه هاي اجتماعي حريم خصوصي افراد مي باشد اما اين بدان معنا نيست که در اين چهار ديواري و حريم مجاز به انجام هرگونه عمل مجرمانه مانند نشر اکاذيب و مطالب غير اخلاقي دست بزنند.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "سرهنگ دوم کارآگاه "سيد محمد حسيني پور" گفت: فردي به اين پليس مراجعه و اظهار داشت يکي از بستگانش  ،از طريق صفحه فيس بوک خود اقدام به نشر اکاذيب و مطالب خلاف اخلاقي عليه وي مي نمايد و هرچه به وي تذکر داده از انجام اين کار دست بردار نيست. لذا سريعا پرونده اي در اين خصوص تشکيل و در دستور  کار پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از بررسي هاي بعمل آمده  و با بررسي صفحات فيس بوک معرفي شده از شوي شاکي ، صحت ادعاي وي ثابت و متهم جهت ارائه توضيحات به اين پليس احضار شد.

اين مقام انتظامي افزود: متهم که از بستگان شاکي مي باشد در تحقيقات تخصصي پليس با توجه به اختلافات شديد خانوادگي و اينکه  صفحه فيس بوک خود را به عنوان چارديواري که اختيارش را دارد تلقي مي کرد اقدام به  نشر اکاذيب و مطالب خلاف اخلاقي عليه وي مي کرد که پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شبکه هاي اجتماعي حريم خصوصي افراد مي باشد اما اين بدان معنا نيست که در اين حريم مجاز به انجام هرگونه عمل اعم از غير قانوني ,اخلاقي و ... باشند و اينگونه اقدامات مجرمانه توسط پليس پيگيري و فرد خاطي به مجازات تعيين شده در قانون محکوم خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا