استاندار یزد به منظور شرکت در اجلاس استانداران منطقه پنج كشور و همچنین پاسخ به دعوت مجتمع چینی مقصود جهت بازدید از این مجتمع به استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی سفر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "سید محمدمیرمحمدی" صبح روز پنجشنبه 19 شهریور ماه از واحدهای چینی معمولی، چینی استخوانی، تولید ظروف اوپال، قالی بافی، تولیدات گلخانه ای، تحقیقات و آزمایشگاه مواد نانو، تولید ظروف پیرس و واحد آفرینش های هنری مجتمع چینی مقصود بازدید نمود.
وی سپس در نشستی مشترک با مدیر تولید کارخانه که بمنظور معرفی محصولات تولیدی مجتمع تشکیل شده بود حضور یافت.
میرمحمدی در جلسه ای جداگانه با مدیرعامل مجتمع چینی مقصود، پیرامون همکاری و مشارکت آن مجتمع با تعدادی  از واحدهای تولیدی استان یزد به گفتگو و تبادل نظر پرداخت که پیشنهاد شد برای استفاده از تجارب مجتمع مذکور جلسه ای با تولید کنندگان ذیربط تشکیل تا توافقات دوجانبه حاصل گردد.
استاندار یزد همچنین در سفر خود به خراسان جنوبی روز جمعه 20 شهریور در اجلاس استانداران منطقه پنج کشور که در شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی برگزارگرديد شرکت کرد.
گفتنی است در نشست استانداران منطقه پنج موضوع اقتصاد مرز و همکاری های اقتصادی استان های منطقه پنج و مناسبات و تعاملات این منطقه با کشورهای آسیای میانه، هندوستان و کشورهای حوزه خلیج فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ارتباط با زیرساخت های توسعه اقتصاد منطقه ای با مشارکت بخش خصوصی تصمیماتی اتخاذ گردید تا از طریق مراجع ذیربط مورد پیگیری و اقدام قرار گیرد.
مشروح سخنان استاندار یزد در نشست استانداران منطقه پنج بزودی منتشر خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا