یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فرمانده انتظامی شهرستان فردیس استان البرز از دستگیری سارق اینترنتی 818 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ « ایوب احمدی» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای شهرستان فردیس در خصوص شکایت فردی مبنی بر اینکه از حساب بانکی ایشان مبلغ 818 میلیون ریال بصورت اینترنتی برداشت شده ، كارشناسان پلیس فتا موضوع را به صورت ویژه در دستور كار خود قرار دادند.

شاكی در توضیحات تکمیلی به مأموران پلیس اظهار داشت که کارت عابربانک وی به همراه رمز آن مفقود شده و از آن زمان به بعد به صورت دوره ای مقادیری وجه نقد از حساب برداشت شده است .

وی همچنین تصریح كرد: با بررسی پرینت حساب شاکی مشخص شد برداشت وجه در قالب خرید اینترنتی انجام شده است ، بنابراین مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با بکارگیری آخرین روش‌های نوین کشف جرم متهم را شناسایی و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ احمدی بیان داشت: متهم دستگیر شده به نام به صورت دوره ای مقادیری وجه نقد از حساب برداشت شده است .

متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در مواجهه با مالباخته  مشخص شد که وی شریك كاری شاکی می‌باشد که با سوء استفاده از اعتماد بین آنها و مشکلات مالی که داشته است كارت شاكی را سرقت و با فعال کردن رمز اینترنتی حساب وی اقدام به سرقت مبلغ مذکور کرده است .

گفتنی است ، متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشكله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا