یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فردی که اقدام به 200 فقره كلاهبرداری از شهروندان كرده بود ، با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس ، شناسایی و دستگیر شد .

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران مطلع شدند فردی با سوء استفاده از شهروندان، مبالغ زیادی به صورت غیرمجاز از حساب بانكی آنها برداشت كرده است.

سرهنگ سید موسی حسینی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم در شهر شیراز دستگیر و تا كنون در تحقیقات به 200 فقره كلاهبرداری از شهروندان اعتراف كرده است.

وی ادامه داد: روش کلاهبرداری متهم به این صورت بوده است که با پرسه زدن در کنار دستگاه های خودپرداز بانک ها و با نیت کمک به افراد بی سواد و مسن، پس از جلب رضایت مراجعان و اخذ عابرکارت به همراه رمزعبور ، در یک فرصت مناسب اقدام به فعال کردن رمز دوم حساب كرده و با یادداشت اطلاعات به دست آمده پس از ترک محل اقدام به خالی کردن کل حساب قربانیان خود می كرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در پنج استان كشور اقدام به كلاهبرداری می كرده است، یه شهروندان توصیه كرد: فریب ظاهر اینگونه افراد سودجو را نخورده و همواره از اطلاعات حساب بانکی خود محافظت و مراقبت نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا