یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا گلستان از شناسایی فردی كه اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب یكی از شهروندان كرده بود خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :سرهنگ حبیب‌الله رجبلی اظهار داشت: در پی وصول یك فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آزاد شهر  مبنی بر شكایت فردی دال بر انجام برداشت غیرمجاز به  مبلغ  8میلیون  ریال از حساب بانكی وی ، مراتب طی تشكیل پرونده ای در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته از پرینت حساب شاكیه مشخص گردید برداشت صورت گرفته از حساب وی بصورت خرید شارژ تلفن همراه بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان كرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تكمیلی به این پلیس فرا خوانده شد.

سرهنگ رجبلی افزود: پس از انجام تحقیقات تكمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، متهم به جرم انتسابی خود اعتراف نموده و در خصوص استحصال اطلاعات حساب وی نیز اذعان نمود:" از غفلت وی سوء استفاده نمودم و اطلاعات حساب وی را اخذ و متعاقباً اقدام به برداشت از حساب وی نمودم "

سرهنگ رجبلی  به شهروندان توصیه کرد: سرویس  پیامک حساب بانکی تان را فعال نمائید تا در صورت برداشت غیر مجاز و یا سوء استفاده ، سریعا از آن مطلع شوید.

 وی افزود: اطلاعات خصوصی و مهم مثل اطلاعات مربوط به حساب های بانکی خود  را در اختیار دیگران قرار ندهید و از اتصال حسابهایی با گردش مالی بالا به کارت بانکی خود پرهیز نمائید

وی همچنین اظهار داشت اطلاعات مربوط به حساب های بانکی خود را در تلفن همراه ذخیره نكرده وکارت بانکی خود را شخصا در دستگاه کارتخوان بکشید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا