یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری سه سارق اینترنتی که اقدام به سرقت 5میلیون ریالی از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :سرگرد"علی عباسی کسانی" در این خصوص گفت: به دنبال اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه طی چند مرحله از حساب بانکی وی به صورت غیرمجاز مبالغی برداشت شده موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از اقدامات فنی و تخصصی و انجام تحقیقات گسترده رد پای عاملان این برداشت های غیر مجاز اینترنتی در این پرونده باز شد.

سرگرد کسانی تصریح کرد:متهمان که سه نفر بودند با همکاری و همدستی یکدیدگر  با سرقت کارت های بانکی و سوء استفاده از اعتماد دارندگان حساب های بانکی و با کسب اطلاعات بانکی آنها اقدام به برداشت های غیرمجاز می نمودند.

رئیس پلیس فتا ایلام در ادامه بیان داشت: متهمان دستگیر شده در ابتدا موضوع را انکار کرده اما پس از مواجهه با مستندات محکم و غیرقابل انکار پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را نیاز مالی عنوان کردند.

این مقام انتظامی در ادامه با عنوان اینکه کلاهبرداران همیشه در کمین هستند یادآور شد:  به منظور پیشگیری از چنین جرائمی مشترکان سیستم پیامکی کارت های بانکی خود را فعال نمایند تا در کمترین زمان ممکن از گردش های مالی حساب خود خبر داشته تا به محض وقوع هرگونه برداشت مطلع شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا