یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : ماموران پلیس امنیت عمومی استان یزد، ضمن رهایی پنج گروگان از دست قاچاقچیان انسان، سه متهم را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " سرهنگ "رضا رضایی" اظهار داشت: با توجه به کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان انسان و مجرمان خطرناک، تعداد 5 تن از اتباع بیگانه را به گروگان گرفته و خواستار مبلغ 250 میلیون ریال جهت آزادی آنها شده اند شناسایی و دستگیری گروگانگیران در دستو کار قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد ادامه داد: ماموران پلیس، ضمن هماهنگی با مقامات قضائی محل اختفای گروگانگیران را شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، یکی از عوامل گروگانگیری، را دستگیر و پنج تن از اتباع بیگانه که به گروگان گرفته شده بودند را آزاد کردند.

رضایی اضافه کرد: تحقیقات پلیس جهت شناسایی محل اختفای دو مجرم دیگر ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس، مخفیگاه سردسته این باند را، شناسایی و "م.ر" به همراه همدست دیگرش را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد تصریح کرد: سردسته این باند که از مجرمان خطرناک و حرفه ای می باشد به همراه دو همدستش، و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا