یزدفردا "سرویس اجتماعی "خبرهای پلیس فتای کشور:پليس شهرستان سرخس خراسان رضوي پرستاري را که به حساب مردي سالخورده دستبرد زده بود شناسايي و دستگير کرد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "فرمانده انتظامي شهرستان سرخس با اعلام اين خبر گفت : در پي شكايت مردي سالخورده مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي اش موضوع در دستور کار تيمي از ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ "محسن باقرزاده" افزود: در بررسي اظهارات مالباخته که مردي حدوداً 80 ساله است مشخص شد مبلغ 600ميليون ريال از حساب بانکي اش برداشته شده است.

ماموران پليس آگاهي با استعلام از مبادي ذيربط؛ برداشت کننده وجوه را که پرستار مالباخته است شناسايي کردند.

متهم 43 ساله در بازجويي هاي به عمل آمده در مواجهه با مستندات ثبت شده به برداشت غيرمجاز از حساب مالباخته اعتراف و اظهار داشت در پي اعتماد اين فرد به من؛ با سوءاستفاده از ناآگاهي و کهولت سن مالباخته اين مبلغ را از حساب اين فرد برداشت کرده ام.

سرهنگ باقرزاده بااشاره به معرفي متهم به مقام قضايي به شهروندان توصيه کرد: حتي المقدور کارت بانکي و اطلاعات آن را در اختيار سايرين قرار ندهيد و به منظور جلوگيري از بروز چنين اتفاقاتي گزارش خريد پيامکي خود را فعال تا در جريان تمامي تراکنش هاي مالي خود قرار بگيرند وبه هيچ عنوان رمز حساب خود را کنار کارت بانکي خود نگهداري نكنيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا