یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد از كشف 30هزار لیتر بنزین قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " سرهنگ "عطاءا... احمدی" گفت: كارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی در محور كمربندی یزد به یکدستگاه کامیون تانکردار در رابطه با حمل سوخت قاچاق مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران آگاهی با تعقیب و مراقبت، در یک محل مناسب کامیون را متوقف و راننده را كه اقدام به انتقال فرآورده های نفتی به صورت قاچاق می کرد دستگیر کردند.

"احمدی" تصریح کرد: كارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی اداره استاندارد و ضمن بررسی از کامیون متوجه شدند خودرو دارای پلمب شركتی پلاستیكی می باشد و راننده نیز قصد انتقال سوخت قاچاق از "ساوه" به "بندرعباس" را دارد در حالی که هیچ گونه مدرکی دال بر جابجایی نداشته و مدارک ارائه شده نیز جعلی می باشد.

جانشین پلیس استان در پایان با اشاره به کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از کامیون، ارزش ریالی کشفیات را بیش از 549میلیون و 600 هزار ریال عنوان کرد و افزود: متهم تحویل مراجع قانونی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا