یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : ماموران پلیس راه "یزد-کرمان" استان یزد، در بازرسی از یکدستگاه اتوبوس عبوری، مقدار بسیار زیادی بار تجاری ، 300 کیلوگرم سوسیس و کالباس را نیز تخلیه کردند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "احمد مظفری" رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در ساعت 6 صبح روز گذشته، ماموران پاسگاه پلیس راه "یزد-کرمان" یکدستگاه اتوبوس "اسکانیا" مسافربری که از "تهران با 34 مسافر، عازم "سیرجان" بود برای بررسی مدارک، متوقف کردند.

احمد مظفری ادامه داد: در بازدیدی که مامور پلیس راه، از جعبه های بغل اتوبوس به عمل آورد، مقدار زیادی بار تجاری در "حدود سه تن" از جمله در حدود تقریبی 300 کیلو گرم سوسیس و کالباس کشف شد.

مظفری افزود: بنابر مقررات راهنمایی و رانندگی، کلیه بارهای تجاری در محل تخلیه، راننده اتوبوس اعمال قانون و سوسیس و کالباس ها نیز تحویل مرکز بهداشت یزد شد.

رئیس پلیس راه استان یزد به رانندگان ناوگان مسافربری هشدار داد: حمل بار تجاری با اتوبوس ممکن است باعث صدمات و آسیب های جبران ناپذیری شود و از هموطنان و مسافران خواست، در صورت مشاهده چنین مواردی، فورا مراتب را از طریق 110 به اطلاع پلیس برسانند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا