رسانه ها در ارتقاء امنیت روانی جامعه نقشی کلیدی دارند

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامی استان یزد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: امروزه تولید امنیت با مشارکت همه دستگاه ها و همراهی مردم به ویژه رسانه ها امکان پذیر خواهد بود و رسانه ها در ارتقاء امنیت روانی جامعه نقشی کلیدی دارند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: صبح امروز نشست خبری فرمانده انتظامی استان یزد به منظور تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن شهید وزیری ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در این نشست که باحضور خبرنگاران و تعدادی از معاونین و روسای پلیس های تخصصی، برگزار شد سردار "ایرج کاکاوند" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه شهدای ناجا و شهدای خبرنگار ،نقش رسانه ها در ایجاد امنیت روانی جامعه و ارتقاء احساس امنیت را نقشی کلیدی دانست.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امروزه تولید امنیت با مشارکت همه دستگاه ها و مشارکت مردم به ویژه رسانه ها امکان پذیر خواهد بود و بایستی به این مهم، توجه شود.

وی ضمن اشاره به حساسیت و اهمیت کار خبرنگاران در حوزه امنیت افزود: آنچه که پلیس از خبرنگاران انتظار دارد صداقت، شفافیت و انصاف در گزارش ، اخبار و مهمتر از همه رعایت اخلاق رسانه ای است.

وی پلیس را پذیرای انتقاد سازنده و عالمانه دانست و ادامه داد: پلیس نیاز دارد موارد و مشکلاتی را که دغدغه و نگرانی مردم است از طریق رسانه ها دریافت کند و با تمرکز و شتاب بیشتری، در اولویت کار خود قرار دهد.

کاکاوند ضمن بیان اینکه معاونت اجتماعی پل ارتباطی پلیس با اصحاب رسانه است و با تاکید بر نقش موثر و مهم در ارتباطات و تعاملات دو سویه، ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ کفاش پناه، سرهنگ مزیدی را به عنوان معاون جدید اجتماعی استان یزد به اصحاب رسانه، معرفی کرد.




سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا