یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : صبح امروز سرهنگ "محمد رضا مزیدی" با حضور سردار "ایرج کاکاوند" و طی حکمی از سوی  فرمانده ناجا، به عنوان معاون جدید اجتماعی استان یزد مشغول به کار شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در این مراسم که با حضور فرمانده انتظامی استان یزد برگزار شد، سرهنگ مزیدی سخنانی راجع به جایگاه معاونت اجتماعی در سطح جامعه و بیان اهداف، طرح ها و برنامه های خود پرداخت.

معاون جدید اجتماعی فرمانده انتظامی استان یزد، این معاونت را دارای جایگاه خاصی دربین معاونت ها  دانست و گفت:  امنیت ذهنی وظیفه معاونت اجتماعی است و اهمیت آن بیشتر از امنیت عینی در جامعه است.

وی مهمترین اهداف و برنامه های این معاونت را آموزش همگانی جامعه هدف و خدمات مشاوره ای گسترده   و اطلاع رسانی مطلوب تر و نزدیک تر با سایت ها و جراید، برشمرد.

مزیدی موضوع خدمات مشاوره ای به شهروندان را ،کمک کننده و یاری رسان کلانتری و پاسگاه ها دانست و خاطر نشان کرد: بحث گسترش خدمات مشاوره ای و کمک به واحدهای انتظامی، منجربه این شده است که 70 درصد از پرونده های تشکیل شده در کلانتری و پاسگاه ها به مصالحه ختم شود.

دانشجوی دکترای رشته علوم ارتباطات ضمن اشاره به راه اندازی طرح "هما" توسط واحد مشاوره این معاونت تصریح کرد: بر اساس این طرح، مشاوران پلیس با حضور در مناطقی که احساس می شود مهارت های  زندگی نسبت به دیگر نقاط، کمتر است،اقدام به برگزاری  کلاس های آموزشی و مشاوره ای رایگان می کنند.

معاون جدید اجتماعی  انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با کمک ، همراهی و همکاری تمامی واحدهای انتظامی و پشتیبانی سردار فرمانده محترم انتظامی استان بتوانیم در پیشبرد اهداف احتماعی ناجا نقشی اساسی را داشته باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا