یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتای استان آذربایجان غربی از دستگیری فردی که با استفاده از نرم افزار پیام رسان "بی تالک" ، موجب هتک حیثیت دختر جوانی در ارومیه شده بود ، خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی در تشریح جزئیات این خبر گفت: فردی با ارائه مرجوعه قضائی به مأموران این پلیس مدعی شد كه مدتی است در شبکه اجتماعی بی تالک صفحه ای ساخته شده که شماره تماس وی به همراه مطالب و تصاویر غیراخلاقی و عناوین خلاف عفت عمومی در آن درج شده است .

 

سرهنگ "کوره بلاغی" ادامه داد: متهم با عنوان این که از شبکه های اجتماعی و نرم افزار های پیام رسان تلفن همراه هیچ اطلاعی ندارد ، خواستار رسیدگی به پرونده خود شد.

 

وی افزود: با تشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز نموده و در نهایت موفق به شناسایی یك نفر متهم شدند.

 

این مقام انتظامی گفت: با احضار متهم وی منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای شد اما در ادامه با دیدن مستندات دیجیتال به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی عنوان كرد.

 

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی در پایان با تأكید بر اینكه شبکه های اجتماعی مکانی برای تسویه حساب های افراد نمی باشد، خاطرنشان کرد: با کاربرانی که قصد سوءاستفاده از فضای مجازی را دارند، برخورد قانونی خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا