یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامی استان یزد در بازدید از پلیس راه استان ضمن بررسی عملکرد پاسگاه های پلیس راه، بر لزوم برنامه ریزی لازم در جهت کاهش تلفات جاده ای تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "ایرج کاکاوند" به همراه سرهنگ "عطاءا... احمدی" جانشین فرماندهی انتظامی استان و همچنین سرهنگ "مکی" معاون عملیات پلیس یزد، روز گذشته از مقر پلیس راه استان بازدید کرد و و در جریان عملکرد پاسگاه های پلیس راه استان قرار گرفت.

سردار کاکاوند در این بازدید گفت: پیش بینی و پیشگیری و آموزش کارکنان پلیس راه در جحت کنترل حوادث جاده ای و کنترل تصادفات باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر هدفمند بودن گشت های پلیس راه در محورهای اصلی استان تصریح کرد: پلیس راه، هنگام تصادفات می بایست با تمام قوا و امکانات در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شود و از بروز سوانح و اتفاقات بعدی جلوگیری کند.

رئیس پلیس استان یزد در ادامه، ضمن بررسی عملکرد پاسگاه های پلیس راه، بر لزوم برنامه ریزی لازم در جهت  کاهش تصادفات و تلفات جاده ای تاکید کرد.

سردار کاکاوند در خاتمه، ضمن تاکید مجدد در خصوص اشرافیت کلی بر راه های اصلی و شناسایی نقاط حادثه خیز استان از زحمات کارکنان پلیس راه قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا