یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :پلیس فتا شهرستان تربت جام خراسان رضوی عامل برداشت غیرمجاز از كارت عابر بانك یك شهروند را شناسایی و دستگیر كرد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در تشریح خبر گفت: در پی شکایت مردی سالخورده مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ 57میلیون ریالی از حساب کارت عابربانک موضوع در دستور كار تیمی از ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ علی اصغر مختاری افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباخته متوجه شدند وی در پی مفقود شدن كارت عابر بانكش به بانك مربوطه برای مسدود كردن حسابش مراجعه می كند كه متوجه می شود مبلغ 57 میلیون ریال از حسابش برداشت شده است.

 كارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته با یك سری تحقیقات فنی سارق را كه فردی سابقه دار است را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر كردند.

 متهم 37 ساله در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت هنگامی كه مالباخته برای خرید گوشت به قصابی مراجعه كرده وی در محل بوده و با جا گذاشتن كارت در قصابی وی كارت را كش رفته و در همان روز مبلغ 57 میلیون ریال از كارت وی خرید كرده است.

سرهنگ مختاری تصریح كرد: متهم پس از بازجویی های تكمیلی با تشكیل پرونده راهی دادسرا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا