خبرهای پلیسی:

 

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :ماموران پلیس فتا كیش موفق به دستگیری كلاهبردار اینترنتی شدند.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" در پی ارجاع یك فقره پرونده از مراجع قضایی در خصوص كلاهبرداری از طریق سایت اینترنتی ماموران پلیس فتا كیش موفق به دستگیری كلاهبردار اینترنتی شدند.

درا ادامه شاكی  پرونده گفت : چندی قبل از طریق این سایت اقدام به سفارش كالا به ارزش 4,200,000 ریال نموده اما پس از گذشت یك هفته سفارش بدستم نرسید كه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس برقرار نموده كه آنها نیز اظهار بی اطلاعی از واریز وجه مورد نظر می نمودند و با وجود تماس های مكرر به نتیجه ای نرسیدم.

با اقدام به موقع پلیس فتا كیش مدیر سایت شناسایی و با توجه به مدارك و مستندات موجود در این پلیس با ایشان تماس و وی به بزه ارتكابی اعتراف و ضمن عذرخواهی مبالغ واریزی را به حساب شاكی عودت داد شد.

شاكی با توجه به این مهم ، ضمن قدردانی و رضایت كامل از سرعت عمل این پلیس در رسیدگی به موضوع  با اعلام رضایت قضایی  و تنظیم صورتجلسه درخواست مختومه شدن پرونده را نمود كه مراتب جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال گردید.

در پایان پلیس فتای فرماندهی انتظامی ویژه كیش از همشهریان درخواست كرد : كه هنگام خرید از اینترنت به نماد اعتماد الكترونیكی سایت توجه نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا