خبرهای پلیسی:

 

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری نگهبان سارق با 244 فقره برداشت غیر مجاز از حساب یک شهروند در رباط کریم خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ"جعفر علیزاده"با اعلام این خبر گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتای شهرستان رباط کریم و اعلام برداشت 15 میلیون ریال از حساب بانکی اش درخواست دادخواهی کرد.

این مقام انتظامی افزود:کارشناسان پلیس وارد عمل شده و در تحقیقات اولیه متوجه شدند مبالغ مسروقه برای خرید 244 فقره شارژ تلفن همراه مورد استفاده قرار گرفته است.وی ادامه داد: در ادامه رسیدگی به پرونده،کارشناسان پلیس توانستند با اقدامات فنی و تخصصی هویت سارق را که نگهبان محل کار شاکی بود شناسایی کرده و در عملیاتی متهم را در رباط کریم دستگیر کنند.فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: متهم در بازجویی ها ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد، اما پس از مواجهه با اسناد و مدارک ارائه شده از سوی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرده و و اذعان داشت با سوء استفاده از اعتماد شاکی که کارت عابر و رمز خود را در اختیارش قرار داده بوده، حساب بانکی وی را خالی کرده است.

این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به شهروندان درباره سهل انگاری و افشای اطلاعات بانکی از ارجاع متهم به مرجع قضایی پس از تشکیل پرونده خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا