خبرهای پلیسی:

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رییس پلیس فتا استان "سیستان و بلوچستان" از شناسایی و دستگیری عامل برداشت های غیرمجاز در زاهدان خبر داد.

 

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ دوم کارآگاه "سید محد حسینی پور" گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان زاهدانی مبنی بر برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی وی، پرونده ای در این خصوص تشکیل و در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی با بیان این که شاکی پرونده در این باره به احدی مظنون نبوده است، اضافه کرد: پس از اقدامات فنی و پلیسی کارشناسان این پلیس، متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی به پلیس فتا احضار گردید که شاکی نیز بلافاصله وی را مورد شناسایی قرار داد.

حسینی پور در ادامه تصریح کرد: متهم پرونده پس از مشاهده دلایل و مستندات پرونده لب به اعتراف گشود و بیان کرد که شاکی از دوستان و هم خدمتان قدیمی وی بوده و چندین بار رمز کارت بانکی وی را هنگام استفاده از دستگاه عابربانک رویت نموده است و در فرصتی مناسب کارت بانکی دوست خود را از کمدش برمی دارد و پس از فعال کردن رمز دوم، با استفاده از اطلاعات بانکی وی  اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کرده است.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان ضمن بیان این که متهم پس از تکمیل سیر مراحل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید در توصیه به شهروندان گفت: شهروندان باید دقت نمایند که رمز کارت آن ها در هنگام وارد نمودن در دستگاه های عابربانک ،قابل مشاهده نباشد و همیشه کارت بانکی خود را در مکانی امن و دور از دسترس دیگران قرار بدهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا