یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا گلستان از دستگیری فردی که اقدام به توهین و مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی شهروند علی آبادی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی نموده بود خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "حبیب الله رجبلی" ، با اعلام این خبر گفت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شكایت فردی دال بر توهین و مزاحمت و ارسال تصاویر خصوصی، با تحقیقات به‌عمل آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص گردید فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به انجام  اینكار  نموده است.

وی ادامه داد: طی تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های فنی و تخصصی پلیس فتا، در نهایت فردی به آدرس گرگان كه قبلا با شاكی به‌صورت موقت ازدواج نموده بوده، به‌عنوان مظنون مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان افزود: در ادامه حسب هماهنگی قضایی، نامبرده به این پلیس احضار و با تحقیقات از وی، در نهایت به بزه ارتكابی اعتراف و هدف و انگیزه خود از این اقدام را چنین بیان داشت: بنده همسر سابق شاكی بودم.جهت انتقام‌جویی تعدادی از عكس‌های مربوط به دوران ازدواج را كه در اختیار داشتم از طریق  اینترنت پخش نمودم.

سرهنگ رجبلی خاطر‌نشان كرد: پرونده‌های بسیار زیادی با موضوعاتی همانند هتك حیثیت به پلیس فتا ارجاع می‌شود كه علت اصلی وقوع چنین مشكلاتی، سهل‌انگاری كاربران و عدم رعایت حفظ حریم خصوصی و عدم حفاظت از اطلاعات شخصی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا