یزدفردا"سرویس اجتماعی "گروه حوادث"خبرهای پلیس "پلیس استان یزد : جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن تبریک عید سعید فطر و حلول ماه شوال، از برقراری نظم و امنیت کامل مراسم نماز عید سعید فطر در استان یزد خبر داد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " سرهنگ "عطا ا... احمدی" طی گفت و گو با خبرنگار پلیس اظهار داشت: نماز پرفضیلت عید سعید فطر در نقاط و شهرهای مختلف استان یزد با حضور باشکوه و بی نظیر پلیس و اقشار مختلف مردم در مساجد و میعادگاه های استان یزد برگزار شد.
سرهنگ احمدی با اشاره به حضور موثر پلیس در برگزاری نماز عید در امنیت کامل، تصریح کرد: عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمانان جهان و عید شکوفایی ایمان و فطرت الهی است و پیام عید سعید فطر، همبستگی بین مسلمانان جهان است.
وی با تبریک عید سعید فطر به مردم ایران اسلامی و كاركنان سخت کوش انتظامی استان یزد افزود: ماه رمضان با تمامی زیبایی ها و بركاتش به اتمام رسید و با فرارسیدن عید سعید فطر اعمال بندگان تایید می شود.
وی، یکی از برکات ماه رمضان را آمرزش گناهان و گشوده شدن درهای رحمت الهی به روی همه بندگان دانست و ادامه داد:خداوند متعال در پایان این ماه پربركت، با فرا رسیدن عید سعید فطر مهر تاییدی بر اعمال مومنین می زند و درهای رحمت خود را به سوی آنان بازمی كند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان یزد در برقراری نظم و امنیت کامل مراسم نماز عید سعید فطر، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان استان یزد با یك ماه روزه داری با برپاداشتن نماز عید سعید فطر، شكوه عشق و وحدت الهی را به نمایش گذاشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا