یزدفردا"سرویس اجتماعی "گروه حوادث"خبرهای پلیس "پلیس استان یزد : فرمانده انتظامی استان یزد از عملیات روز گذشته ماموران پلیس این استان و کشف 4 تن و 500 کیلو تریاک و هروئین در بازرسی از یکدستگاه تریلی کانتینردار خبر داد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " سردار "ایرج کاکاوند" گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از حرکت یک محموله سنگین موادافیونی از شرق کشور به سمت پایتخت مطلع شدند و به همین منظور اقدامات لازم در جهت توقیف این محموله در دستور کار قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کلیه راههای مواصلاتی استان یزد تحت پوشش قرار گرفت و همچنین ایستگاه های بازرسی به صورت فعال و هدفمند شروع به کار کردند تا اینکه در کمتر از 24 ساعت خودرو مورد نظر وارد استان یزد شد.
وی ضمن اشاره به توقیف خودرو تریلی کانتینردار "دانگ فنگ"در ایستگاه بازرسی شهید مدنی خاطرنشان کرد: با انتقال این تریلی به پارکینگ و انجام بازرسی، مقدار 4500 کیلو موادمخدر شامل: 4 تن تریاک که در گالن های 20 لیتری جاساز شده بود  به همراه  500 کیلو هروئین کشف و ضبط شد.
سردار کاکاوند ضمن بیان دستگیری قاچاقچی اصلی این محموله یادآور شد: با تلاش ماموران پلیس استان یزد در راه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از ابتدای سالجاری تاکنون افزایش 110 درصدی کشفیات انواع موادمخدر را نسبت به سال گذشته داشته ایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا