خبر آرشیوی:تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳

سرقینی :
عوارض صادرات سنگ‌آهن در دست بررسی است
در همایش سنگ‌آهن شرکت می‌کنم
یزدفردا"گروه معادن >سنگ آهن - معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اخذ عوارض از صادرات سنگ آهن به تعویق نیفتاده است.
جعفر سرقینی در گفت وگو با به گزارش یزدفردا به نقل از معادن و صنايع معدني" با اشاره به اینکه اخذ عوارض از صادرات سنگ آهن در سال جاری به تعویق نیفتاده است، در پاسخ به این سوال که طرح موضوع عوارض صادرات سنگ آهن در شورای اقتصاد به کجا رسید؟ اظهار کرد: به هر حال این موضوع در حال طی مراحل خود است و به زودی آن را اعلام می کنیم.

وی همچنین درباره نخستین همایش سالانه انجمن سنگ آهن که در هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت: سیاست دولت یازدهم تعامل سازنده و نزدیک با تشکلها و انجمنها است تا از این طریق بتوان سیاستهای اصلی دولت یعنی رشد اقتصادی، کاهش تورم و بهبود معیشت مردم را محقق کرد. فکر می کنم همایش سنگ آهن بتواند محفل مناسبی را برای ارائه دیدگاههای مختلف بخش خصوصی و دولتی در حوزه سنگ آهن فراهم کند و به همین دلیل همایش سنگ آهن را تاثیرگذار پیش بینی می کنم.

او با بیان اینکه از زمان حضورش در معاونت معدنی وزارت صنعت سیاست اصلیش تعامل با تشکلهای بخش خصوصی و شنیدن حرف آنها بوده است، درباره حضورش در همایش سنگ آهن نیز اظهار کرد: تلاش می کنم در صورتی که برنامه ام اجازه دهد، حتما در این همایش حضور داشته باشم.

به گزارش یزدفردا به نقل از معادن و صنايع معدني" ، قرار است نخستین همایش سالانه انجمن سنگ‌آهن ایران با موضوع چالش‌های پیشرو در تولید و تجارت سنگ‌آهن هفتم اردیبهشت امسال در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا