یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامی شهرستان یزد از انهدام باند سارقان احشام با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدفردا" سرهنگ "یوسف سپهوند" درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان یزد با توجه به سرقتهای احشام از سال گذشته تاکنون با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی فردی به نام "ع.د" شدند.

سرهنگ سپهوند افزود: طی بررسی های صورت گرفته، سه رأس از گوسفندهای سرقتی از دامداری وی کشف و متهم به یگان انتظامی دلالت داده شد و در بازجویی پلیسی اعتراف کرد که  احشام را از فردی دیگر خریداری کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران تجسس شهرستان یزد طی تحقیقات لازم با  کار اطلاعاتی، فرد سارق را شناسایی و دستگیر کردند که پس از انتقال به یگان انتظامی در بازجویی پلیسی به سرقت از 5 دامداری در شهرستان یزد با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ سپهوند با اشاره به اینکه تلاش مستمر پلیس شهرستان یزد ادامه داشت، گفت: در این خصوص مخفیگاه سارق شناسایی و دو همدست وی به همراه دو نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان با اشاره به کشف 13 فقره سرقت احشام، خاطرنشان کرد: علاوه بر کشف سه رأس گوسفند  فوق، از متهمان 22 رأس گوسفند مسروقه دیگر نیز کشف و پس از تکمیل پرونده هر شش متهم (سه نفر سارق و سه نفر خریدار اموال مسروقه) جهت مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و طی حکم قضائی روانه زندان شدند.

  یزدفردا                                                                                                                                              

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا