در راستای تحقق سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به منظور برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته و بهره گیری از توانمندیهای علمی، تحقیقاتی، مشاوره ای و فناوری، دو سازمان دانشگاه علوم پزشکی و سنگ آهن مرکزی بافق با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در تاریخ 7/ 4/ 1394، تفاهم نامه ای با هدف استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، مشاوره ای و تحقیقاتی جهت استمرار ارتباط سازمان یافته پیش روی روسای دو سازمان مذکور قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مفاد این تفاهم نامه را چنین برشمرد: ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف به ویژه HSE و متناسب با نیازهای کارفرما، اجرای دوره های آموزشی، انجام طرح های تحقیقاتی کاربردی متناسب با نیازمندی های طرفین تفاهم نامه، همکاری در اجرای پژوهش های کاربردی در صنعت بصورت پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و انجام بازدیدهای متقابل علمی برای اساتید، دانشجویان و صنعتگران از جمله موضوعات این تفاهم نامه بود که مورد استقبال روسای دو سازمان قرار گفته است.

نیکوکاران پیگیری عقد این تفاهم نامه را از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد، امضای این تفاهم نامه در مسیر علم و صنعت گامی تاثیرگذار باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا