در این مراسم که در محل فرمانداری شهرستان یزد برگزار گردید فرماندار محترم همچنین مدیر کل و تنی چند از مسئولین دامپزشکی و مدیریت جهاد کشاورزی استان یزد حضور داشتند.

در این مراسم که در محل فرمانداری شهرستان یزد برگزار گردید فرماندار محترم همچنین مدیر کل و تنی چند از مسئولین دامپزشکی و مدیریت جهاد کشاورزی استان یزد حضور داشتند.

در طی این مراسم حجت الاسلام و المسلمین خامسی رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) از زحمات جناب آقای دکتر مطیعی، ریاست پیشین شبکه دامپزشکی شهرستان یزد  تقدیر و برای ریاست جدید این شبکه جناب اقای دکتر هادی زارع زردینی آرزوی توفیق روافزون نمود.

در ادامه دکتر علی اکبر حداد زاده، مدیر کل دامپزشکی استان یزد ضمن تقدیر از  تلاش ها و خدمات دکتر مطیعی، اذعان داشت خوشبختانه دامپزشکی خدمات بسیاری را در زمینه نظارت و ساماندهی امر پرورش، کشتار، حمل و توزیع دام و فراورده های خام دامی ارائه نموده است و امیدواریم در آینده نزدیک با استمرار تلاش پرسنل خدوم دامپزشکی، شاهد ارتقاء نظارت های بهداشتی در کشتارگاه ها و مراکز عرضه باشیم. وی بارکد دار نمودن تمامی لاشه های کشتاری طیور به منظور ردیابی کامل بیماری ها تا مقصد را در این راستا ارزیابی کرد و عنوان نمود با این اقدام تمامی لاشه های طیور کشتاری در تمامی مراحل تولید تا مصرف قابل ردیابی هستند.

در ادامه دکتر مطیعی به تعدادی از خدمات ارائه شده در دوره مسئولیت خود اشاره نمود و گفت: شبکه ی دامپزشکی شهرستان یزد با چالش هایی از جمله وضعیت نامناسب ساختمان و کمبود نیرو و تجهیزات از قبیل خودرو روبرو می باشد که امیدواریم با حمایت مسئولین ذی صلاح این مشکلات در کمترین زمان ممکن مرتفع گردد.

در این مراسم مهندس شاکری شمسی، فرماندار یزد نیز خدمات دامپزشکی را ستود و یادآور شد: با داشتن برنامه و پرهیز از روزمرگی می توان به اهداف مهم در هر زمینه شغلی دست یافت.

این مقام مسئول جدیت و صداقت در کار را از خصوصیات مثبت شهروندان یزد دانست و آن را به عنوان زمینه ساز پیشرفت و تعالی استان یزد برشمرد و خواهان جلب اعتماد و رضایت شهروندان از طرف ارگان های دولتی در قالب ارائه ی خدمات مناسب شد.

در پایان مراسم دکتر هادی زارع، ریاست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان یزد به تبیین برنامه های آینده خود پرداخت و حفظ و حراست از     سرمایه های دامی کشور، مبارزه با بیماری های مشترک و نظارت بر فراورده های خام دامی از مزرعه تا سفره را از جمله محورهای اساسی برنامه کاری خود عنوان کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا