بندرخشک پیشگامان کوثر، بخش هایی از این پروژه ملی و استراتژیک با کاربری های مختلف را به متقاضیان واگذار می کند.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان, بندرخشک پیشگامان کوثر به عنوان متولی تاسیس و راه اندازی نخستین بندرخشک بخش تعاونی کشور با اتمام مرحله  مطالعاتی  فاز یک،  هم اکنون بخش هایی از این پروژه ملی و استراتژیک با کاربری های مختلف را به متقاضیان واگذار می کند.

در همین راستا بخشی از انبارهای عمومی بندرخشک شامل سوله های ده هزار متر مربعی به عنوان مرحله نخست واگذاری انبارهای عمومی به صورت رهن و اجاره به متقاضیان ارائه می گردد.

مشخصات اماکن قابل واگذاری در این مرحله عبارتند از: دو واحد سوله نوساز با  مساحت هر کدام پنج هزار متر مربع  به ابعاد 40 متر در 132 متر با کف موزائیک پرسی ضد سایش و ارتفاع پنج و نیم متر با امکاناتی همچون آب ، برق ، گاز ، تلفن ، اینترنت پرسرعت و نگهبانی بیست و چهار ساعته  در این مرحله که به صورت رهن و اجاره واگذار می شود.

این سوله ها با کاربری انبار کالا و تجهیزات و همچنین امکان راه اندازی خط تولید در برخی صنایع از جمله صنایع تبدیلی و بسته بندی، صنایع سبز و صنایع کوچک و متوسط در نظر گرفته شده است.

با توجه به استراتزی بندرخشک پیشگامان در مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های تولیدی با طرح توجیهی مناسب، علاقه مندان می توانند علاوه بر رهن و یا اجاره انبارهای فوق، با ارائه طرح های توجیهی با دوره بازگشت سرمایه مناسب از مشارکت و سرمایه گذاری این شرکت در طرح های خود بهره مند شوند.

علاقه مندان جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با تلفن های 03536294314 الی 16 یا با شماره تلفن همراه  09134557305 حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شرکت، تماس و یا به پورتال شرکت به نشانی www.pidp.ir  مراجعه کنند.

pic

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا