یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ضمن قدردانی از زحمات نیروهای پلیس در راه مبارزه با موادمخدر گفت: : اقدامات بسیار خوبی در حوزه پیشگیری و فرهنگ سازی در بحث مبارزه با موادمخدر انجام شده است که این مهم جای قدردانی دارد.

به گزارش یزدفردا، دکتر "محمد علی طالبی" صبح امروز در مراسم امحاء دو تن موادمخدر در جمع مسئولان انتظامی و استانی ضمن اشاره به رشد کشفیات موادمخدر در استان یزد گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه پیشگیری و فرهنگ سازی در بحث مبارزه با موادمخدر انجام شده است که این مهم جای بسی قدردانی دارد.

دکتر طالبی ضمن اشاره به سیاست گذاری و تغییر رویکرد در عرصه مبارزه با موادمخدر خاطر نشان کرد: امیدواریم با این انسجام و هماهنگی بین دستگاه ها شاهد اقدامات خوب و همچنین کاهش اعتیاد در سطح جامعه باشیم و محیط پاکی را برای خانواده ها فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر تصریح کرد: این مراسم، نمادی از عزم راسخ و اراده همه ی مسئولان عرصه مبارزه با موادمخدر، برای پیمودن راهی است که منجربه سلامت بیشتر جامعه می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا