یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: جانشين فرماندهي انتظامي استان يزد  از کشف 200 کيلو حشيش و ترياک در درگيري مسلحانه با قاچاقچيان درشهرستان مهريز خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ "عطاء ا... احمدي" درباره جزئيات اين خبرگفت: در پي دريافت خبري مبني بر جابجايي محموله اي از مواد مخدر از جنوب شرق کشور به پايتخت، تيمي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهريز، براي توقيف محموله و دستگيري قاچاقچيان وارد عمل شدند.

احمدي افزود: پس از گشت زني در مسيرهاي فرعي و بيابان هاي اطراف شهرستان، ماموران  به يک دستگاه خودروي پژو پارس مشکوک شده و به آن دستور ايست دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پليس به راه خود ادامه دادو ماموران نيزجهت متوقف كردن خودرو به سمت خودرو تيراندازي كردند كه خودرو پس از طي مسافتي متوقف شد.

وي گفت: خودروي اسکورت محموله نيز يک دستگاه پژو 405 بود که سرنشينان آن به قصد ممانعت از تعقيب خودروي حامل محموله، به سمت خودروهاي ماموران شليک کردند وسپس راننده و سرنشينان پژو پارس نيز سوار برخودرو پژو 405 از محل متواري شدند.

احمدي با بيان اينكه ماموران موفق شدند يكي از قاچاقچيان را در محل درگيري دستگير كنندافزود: در بازرسي از خودرو پژو پارس 159 کيلو حشيش و 41 كيلو ترياک  کشف و ضبط شد.

 جانشين فرماندهي انتظامي استان در پايان تصريح كرد : در تعقيب و گريز ، قاچاقچيان پس ازرها كردن خودرو و با استفاده از پستي و بلندي زمين متواري شدند كه تلاش براي شناسايي و دستگيري آنها ادامه دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا