یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 703 کیلو تریاک و هروئین و دستگیری هفت تن از قاچاقچیان و سوداگران مرگ، توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "ایرج کاکاوند" گفت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز "تک" که از شرق کشور عازم تهران بود مشکوک شده و پس از بازرسی از این کامیون مقدار 195 کیلو تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: پس از دستگیری راننده خودرو، وی تحت بازجویی اولیه پلیس قرار گرفت و به این موضوع اعتراف کرد که به همراه چندین دستگاه خودرو دیگر، محموله های سنگین موادمخدر را از شرق کشور بارگیری کرده و قصد انتقال به پایتخت را دارند.

کاکاوند افزود: با توجه به اعتراف راننده خودرو، ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی مسیر حرکت قاچاقچیان را ردیابی کرده و خودروها را در ایستگاه بازرسی شهید مدنی متوقف کردند.

وی ضمن اشاره به شناسایی و دستگیری اسکورت این محموله موادمخدر ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از دیگر خودروها، مقدار 489 کیلو تریاک و همچنین 19 کیلو گرم هروئین را کشف کردند.

رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: به طور کلی در این عملیات، 703 کیلو گرم موادمخدر کشف، سه دستگاه خودرو سنگین و یک دستگاه خودرو سواری مربوط به قاچاقچیان توقیف و همچنین هفت تن از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا