مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري گفت : شوراهاي اسلامي شهر و روستا مهمترين نهاد مدني در كشور هستند كه وظيفه انتقال مشكلات مردم به مسئولين را بر عهده دارند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد صبح پنج شنبه 24 ارديبهشت ماه  همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور استاندار یزد، عضو شورای اسلامی شهر تهران، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی،معاونین سیاسی،امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امورعمرانی استانداری، مدیران کل دفتر شهری و دفتر روستایی وشوراهای استانداری و در محل پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت ا... صدوقی (ره) یزد برگزار شد.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري در اين همايش ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني (ره) و آيت الله طالقاني(ره) كه با پي گيري و حمايتشان اصل شوراها در قانون اساسي قرار گرفت اظهار داشت : در سال 77 با دستور ويژه رئيس اسبق جمهوري اسلامي ايران حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي دولت بخشي از اختيارات خود را به مردم واگذار كرد و خوشبختانه بعد از گذشت 17 سال مشخص شد كه اين تصميم بسيار درستي بوده است.
هادي مقيمي ادامه داد: مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهور همواره بر استفاده از ظرفيتها و توانمنديهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا تأكيد كرده اند و اميدواريم زمينه اي فراهم شود تا سياستهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و دولت تدبير و اميد در حوزه شهر و روستا به بهترين صورت اجرا شود.


اعضاي شورا پل ارتباطي مردم و مسئولين هستند


رئيس شوراي اسلامي استان گفت : اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا پل ارتباطي بين مردم و مسئولين هستند
رئيس شوراي اسلامي استان در اين همايش اظهار داشت : شوراهاي اسلامي شهر و روستا تنها نهاد مدني هستند كه مي توانند هم طرح و هم لايحه به مجلس شوراي اسلامي تقديم نمايند.
احمد زارع پور عنوان كرد: شايسته است مديران ارشد استان اعضاي شورا را به عنوان مشاوريني امين بدانند تا با قابليت ها و ظرفيتهايي كه در شوراهاي اسلامي شهر و روستا وجود دارد و همراهي همديگر شاهد رشد و توسعه استان باشيم. 






سایت خبری یزد فردا

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا