نشست  هم انديشي مدير كل صدا و سيماي مركز يزد با جمعي ازصاحب نظران حوزه سلامت و پزشكان استان در صدا و سيماي يزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي صدا و سيماي مركز يزد " در اين نشست  كه جمعي از صاحب نظران حوزه سلامت و پزشكان حضور داشتند در زمینه  ظرفیت هاي استان در تمامي عرصه هاي سلامت استان بحث و تبادل نظر شد

در اين جلسه  تغيير سبك زندگي ، ترويج فرهنگ صحيح رانندگي ، معرفي راههاي پيشگيري از بيماريها ، ترويج تغذيه سالم ، ارتقاي سطح سلامت استان مطرح شد تا مورد استفاده در برنامه هاي صداوسيما قرار گيرد.

دكتر پهلوانيان مديركل صداوسيماي مركز يزد هم در اين نشست با اشاره  به تشكيل اتاق فکرو شوراي سلامت در صداوسيماي مركز يزد گفت: يزد قطب پزشكي كشور است و بايد از همه ظرفيت هاي موجود در اين زمينه استفاده شود.

پهلوانيان در ادامه به تشكيل اتاق فكر در زمينه سلامت خبر داد و گفت در طي جلساتي كه تشكيل مي شود  با ارائه نظراتشان همواره ما را یاری کنند ومرجع اصلی حوزه سلامت را دانشگاه علوم پزشکی دانست.

در اين جلسه پزشكان هر يك از مدعوین به ايراد نقطه نظرات و پيشنهادات خود در مورد رسانه و حوزه كاري خود پرداختند و انتظارات خود را در اين حوزه بيان كردند.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا