مدیرکل بنیاد مسکن یزد: در راستای کمک به باسواد شدن هموطنان، حاضرم آموزش یار شوم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد گفت : در راستای کمک به باسوادشدن هموطنانم حتی حاضرم آموزش دهنده سوادآموزی شوم.

"علیرضا قربانیان" در نشست با معاون سوادآموزی استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های سوادآموزی از تلاشگران این عرصه به مثابه جهادگران فی سبیل الله نام برد .

وی با اشاره به اهمیت سواد و سوادآموزی  گفت : سواد زیربنای پیشرفت و تعالی جامعه می باشد واگر در جامعه ای به آن توجه نگردد بر پیکره  آن جامعه خسارت های  جبران ناپذیری وارد خواهد شد .

قربانیان با اشاره به  سخن گهر بار حضرت علی (ع) که فرمودند هرکس به من حرفی بیاموزد مرا بنده خویش ساخته است گفت : در راستای کمک به باسوادشدن  هموطنانم  با افتخار حاضرم آموزش دهنده شوم .

 وی آمادگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان را درجهت  شتاب بخشی در امر سوادآموزی استان ودادن امتیازاتی به بی سوادان باسوادشده  را اعلام کرد.

در این نشست معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه سوادآموزی در دین اسلام و کشور گفت : سوادآموزی در استان یزد به مراحل پایانی رسیده است وبرای باسوادی اندک بی سواد باقیمانده استان باید تمامی دستگا ه ها  طبق فرمان مقام معظم رهبری( مد ظله العالی )همکاری نمایند .

" مرات امیم الرعایا" با اشاره به مصوبه 737 شورای عالی انقلاب فرهنگی  خواستار همکاری کارکنان دولتی در این راستا شد .

گفتنی است در این جلسه راه های همکاری مشترک در جهت پیشبرد فعالیت های سوادآموزی توسط کارشناسان دو حوزه  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا