يزد فردا: فرمانده انتظامي استان يزد گفت: امروزه شغل معلمي از جايگاه بسيار بالايي برخوردار است و در واقع معلم شکل دهنده شخصيت جمعيت عظيمي از مردم کشور که همان دانش آموزان هستند مي باشد.

به گزارش يزدقردا:خبري پليس، سردار "ايرج کاکاوند" امروز به مناسبت گراميداشت هفته معلم با حضور در آموزش و پرورش کل استان يزد با مديرکل و جمعي از معاونان آموزش و پرورش ديدار کرد.

در اين ديدار سردار کاکاوند ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد، آيت الله "مرتضي مطهري" ضمن تبريک اين روز به همه معلمان زحمتکش استان يزد، پليس استان يزد را خادم مردم و سرباز ولايت برشمرد و آمادگي پليس را در خصوص همکاري با آموزش و پرورش در زمينه مسائل و معضلات اجتماعي که دانش آموزان را تهديد مي کند اعلام کرد.

وي ادامه داد: امروزه شغل معلمي از جايگاه بسيار بالايي برخوردار است و در واقع معلم شکل دهنده شخصيت جمعيت عظيمي از مردم کشور که همان دانش آموزان هستند مي باشد.

سردار کاکاوند با اشاره به "فرمايش مقام معظم رهبري"(مدظله) در خصوص جايگاه و اهميت تعليم و تربيت در جامعه خاطرنشان کرد: ايشان بخش عمده سرافرازي جامعه و پيشرفت علمي يک کشور درتمامي زمينه ها را وابسته به تربيت و آموزش معلمان در سطوح مختلف مي دانند.

سردار کاکاوند در اين نشست صميمانه گزارشي از عملکرد پليس استان يزد در خصوص کاهش محسوس جرايم به خصوص سرقت ها را بيان کرد.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان مجددا اين روز را به همه معلمان زحمتکش استان و به خصوص مسئولان آموزش و پرورش تبريک گفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا