همزمان با ششمین روز از هفته شورا، شاکری شمسی فرماندار یزد به همراه معاونینش با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد، هفته شورا ها را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد – رئيس شوراي اسلامي شهر يزد ضمن تقدير و تشكر از فرماندار يزد به خاطر حضور در جلسه شورا اظهارداشت : تشكيل شوراها جايگاه قانوني دارد و در قرآن به آن اشاره شده است و بيش از 14 قرن به عبارت ديگر از زمان بعثت پيامبر (ص) از تاريخ تشكيل آن مي گذرد.

وي با اشاره به نامگذاري سال جديد توسط مقام معظم رهبري خاطرنشان ساخت: در سال دولت و ملت ، همدلي و همزباني با روحيه بسيجي و مديريت جهادي و با مشاركت و همكاري يكديگر شهرمان را ساخته و به حد قابل قبولي برسانيم.

فرماندار یزد در این جلسه ضمن گراميداشت فرارسيدن سالروز شوراها گفت: شوراهای اسلامی شهر بعنوان بازوهای دولت و ملت در حال کوشش و عمل به شعار انقلاب اسلامیت و جمهوریت هستند و حکومت مردم سالاری یعنی همین که دولت بخشی از اختیارات خود را در قالب شوراها بعنوان نماینده مردم به خودشان واگذار نموده است.

شاکری شمسی با توصیه به اعضای شوراهای اسلامی شهر گفت: معیار ما در انجام امورات باید قانون باشد و شوراها علاوه بر رفع و رجوع نمودن مسائل و مشکلات مردم حوزه خود زمینه صلح،سازش،صفا و صمیمیت را در بین مردم فراهم آورند.

وي ضمن بيان اينكه خط مشي شوراهاي شهر با شعار امسال همخواني و همچنين در تحقق آن بسيار موثر و تاثيرگذار مي باشند ، گفت : سال 94 سال گردشگري نامگذاري شده و قرار است با مشاركت و همكاري دستگاههاي اجرايي، بافت تاريخي شهر ساماندهي شود و شهر براي سال 95 كه به سال خوش آمدگويي به يزد نامگذاري شده ، آماده باشد لذا از شوراي شهر مي خواهيم در راستا ساماندهي بافت تلاش مضاعف تري از خود نشان دهند.

درپایان این جلسه، فرماندار یزد با اهداء لوح تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر یزد تقدیر نمود.







سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا