یزدفردا:درحالی که قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید دارد رق*8م پرداختی به برانکو ایوانکوویچ متعارف است، مدیرعامل پیشین سرخپوشان عنوان کرد مبلغی که پرسپولیس به سرمربی جدیدش می‌دهد بالای ۴ میلیارد تومان است!

 
به گزارش مهر، پس از آنکه برانکو ایوانکوویچ روز دوشنبه رسما قراردادش را با باشگاه پرسپولیس امضا کرد، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره مبلغ قرارداد این سرمربی کروات با باشگاه پرسپولیس مطرح شد.
 
البته محمدحسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس مبلغ بالای قرارداد برانکو را تکذیب کرد و گفت: باید به صراحت بگویم مبلغ قرارداد آقای برانکو با توجه به سوابق و توانمندی ایشان مبلغ متعارفی است و قراردادی که بسته‌ایم از نظر مالی همطراز با مبلغ قرارداد برخی مربیان ایرانی است.
 
با این حال امیر عابدینی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس، با انتقاد از مسئولان وزارت ورزش گفت: مگر همین آقایان ابتدای فصل برای کنترل هزینه‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیامدند؟ پس چرا حالا اینقدر از بیت‌المال هزینه می‌کنند؟ آقایان می‌خواهند شرایط را جمع و جور کنند ولی مدام هزینه‌های بیشتری انجام می‌دهند.
 
وی افزود: الان قرارداد برانکو با پرسپولیس چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. چه معنایی دارد که پرسپولیس در این مقطع زمانی چنین پولی به برانکو بدهد؟ مگر آقایان برای کنترل هزینه‌ها نیامده بودند؟
 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا