یزدفردا: رضا زارع زاده مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد به همراه دهقان معاون فرماندار شهرستان تفت روز سه شنبه مورخ 18/ 01/ 94 از مهمانشهر انصار تفت بازدید نمود.

زارع زاده در نشست معتمدین و ریش سفیدان مهمانشهر به نقش معتمدین و ریش سفیدان اتباع افغانی اشاره نمود و بيان داشت؛ در راهنمایی و هدایت اتباع افغان استان و اتفاقاتی که در پی بروز تخلف از سوی آنها وقوع پیدا می کند، ورود نمایند و به توجیه رعایت قوانین مخصوصاً در بین جوانان تاکید نمایند.

در ادامه وی  از مولوي ها،معتمدين و ريش سفيدان خواست تا به عنوان رابطین بین دولت و پناهندگان استان اطلاع رسانی لازم در خصوص رعایت قوانین و مقررات  نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران  را به جامعه هدف داشته باشند.

در ادامه هیئت مذکور از مجموعه های مستقر در مهمانشهر (سالن چند منظوره ، مرکز خرید ،مدرسه 12 كلاسه در دست احداث) بازدید و ضمن بررسی وضع موجود ، تصمیمات لازم در جهت انجام امور بانکی و مراکز خرید اتباع در محل مهمانشهر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی و اموربين الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد "مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در حاشیه بازدید از مدرسه مهمانشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر و معلمان  مدرسه مهمانشهر، آمادگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد را در کاهش مشکلات مربوط به دانش آموزان اتباع خارجی اظهار داشته و ابراز امیدواری کرد که با همکاری کمیساریا و تهیه طرح هایی از طرف اداره آموزش و پرورش در رابطه با اینگونه از دانش آموزان، خدمات بهتری ارائه گردد.




سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا