مراسم تکریم و معارفه بخشدار زارچ با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد، فرمانداریزد ، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد،امام جمعه بخش زارچ و مسئولین این بخش در بخشداری زارچ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاکری شمسی در مراسم تکریم و معارفه بخشدار زارچ ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: مردم بخش زارچ نیز با حضور گسترده و معنادار خود در این راهپیمایی ضمن خلق حماسه ای بزرگ باردیگر با آرمانهای امام ، رهبری و انقلاب تجدید بیعت کردند.

فرماندار یزد در ادامه با بیان اینکه بخش زارچ دارای ویژگی های خاصی است افزود: بخش زارچ از نیروهای توانمند، نخبه و فرهیخته بهره مند است که قطعاً با تعامل و همفکری با این افراد از این ظرفیت و پتانسیل مناسب در راستای رفع مسائل و مشکلات این منطقه استفاده نمود.

شاكري شمسي گفت : امروز زارچ یک بخش پویا، فعال و پررونق است که به خوبی فرهنگ این بخش و شهرستان یزد را به مردم و گردشگران معرفی می کند.

وی با اشاره به اینکه شهر زارچ به عنوان دروازه ورودی شهر یزد می باشد افزود: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروز و سفرهای مسافران از نقاط مختلف کشور به یزد باید ساماندهی و رفع عیوب این محور در دستور کار بخشداری ، شهرداری زارچ قرار گیرد.

شاکری شمسی توجه به میراث فرهنگی اعم میراث مادی و معنوی را مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هر تصمیمی بدون در نظرگرفتن شرایط تاریخی و اجتماعی زارچ گرفته شود نتیجه ای مناسبی را در بر نخواهد داشت.

وی همچنین خواستار توجه جدی و رفع مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهداء جانبازان و ایثارگران توسط بخشداری و سایر ادارات و نهادهای بخش زارچ شد.

فرماندار یزد با اعلام اینکه مدیران شهرستان و بخش باید برای رسیدن به اهداف تعیین شده باید برنامه داشته باشند افزود: معتقدیم اگر مدیری برنامه نداشته باشد، توسط دیگران اداره خواهد شد از اینرودر سال جاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف به ارائه برنامه با توجه به اولویت های کاری اداره متبوع شده اند.

شاکری شمسی خطاب به بخشدار جدید زارچ گفت: اجرای سیاستهای دولت یکی از اصول مهم کاری است که بخشدار محترم باید به آن توجه داشته باشد و یقین دارم با وحدت، همدلی، اتحاد، یکپارچگی و تعامل با مردم و حمایت و کمک تشکلهای مردم نهاد گامهای مؤثری در جهت توسعه و پیشرفت در این منطقه برداشته خواهد شد

فرماندار یزد در بخش دیگر از سخنان خود اعلام کرد: در ماه گذشته ناحیه صنعتی بخش زارچ در شورای برنامه ریزی استان مطرح و پس از بحث و تبادل نظر به تصویب اعضاء رسید، که اجرای آن دستاوردهای بزرگی را برای این منطقه به همراه دارد.

شاکری شمسی بابیان اینکه توسعه سطح زیر کشت فضای سبز یکی از اولویت های شهرستان می باشد افزود: در ایام الله دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری عملیات نهال کاری از پل الغدیر تا انتهای محدوده بخش زارچ در مساحت بیش از 5 هکتار آغاز شد.

فرماندار اضافه کرد: با نظر مساعد و حمایت های مسئولین استان برای اولین بار از آب پساب برای آبیار این محدوده استفاده خواهد شد.

در ابتداي این جلسه امام جمعه بخش زارچ با اشاره به اينكه ارزش پست و مسئوليت در خدمت به مردم است نه عنوان و جايگاه افزود: در احاديث و روايات نقل شده از پيامبر اكرم (ص) بر ايمان به خدا و نفع رساندن به مردم تأكيد شده است.

وي با تأكيد به اينكه عملكرد هر مسئولي مي تواند موجب تقويت نظام اسلامي شود اظهار داشت:‌ انتظاراتي كه مردم از يك مسئول در نظام اسلامي دارند با ساير نظام ها متفاوت است.

حجت الاسلام دهقان در پايان خواستار توجه و حمایت مسئولین شهرستان و استان از مجموعه مدیران بخش زارچ شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا