مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه این استان رویکرد مناسبی را در حوزه فرهنگ و هنر آغاز نموده است،اظهار داشت:از انجاییکه شهرداری یزد از امکانات و ظرفیت بالقوه برخورداراست می توانددر حوزه فرهنگ همراه و همیار اصحاب فرهنگ و هنر باشد.

علی غیاثی ندوشن طی نشستی با تعدادی از مدیران ستادی شهرداری یزد با بیان این مطلب افزود:خوشبختانه استان یزد از هنرمندان و فعالان فرهنگی خوبی بهره می برد که باید بیش از گذشته از ظرفیت انان در حوزه شهری استفاده نمود.
وی با بیان اینکه شهر تاریخی و فرهنگی یزد از پتانسیل های و ویژگی های زیادی برخورداراست،تصریح کرد:با تعامل سازنده ای که شهرداری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اغاز نموده است امیدواریم بتوانیم در ارتقاء هرچه بیشتر فرهنگ و هنر تلاش دوچندانی را انجام دهیم.
غیاثی ندوشن در ادامه به مبحث نشاط اجتماعی درشهر یزد اشاره کرد و گفت:نشاط اجتماعی فقط برگزاری جنگ و جشنواره نیست.
وی با بیان اینکه  احداث نماد و برخی المان های فرهنگی در رنگ و بوی شهرتاثیر زیادی دارد،اظهار داشت:باید تلاش شود با فعالیت های بیشتر فرهنگی و هنری و اماده نمودن برخی زیرساخت های فرهنگی ،نشاط اجتماعی شهروندان یزدی را افزایش دهیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد:این اداره با زیر مجموعه های خود مانند؛انجمن های فرهنگی و هنری، مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنرو هنرستانهای هنرهای زیبا می تواند در اجرای برخی فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح شهر همراه شهرداری و مجموعه های تابعه آن باشد.
در این نشست مدیران ستادی شهرداری یزد به ارائه برخی از نظرات و پیشنهادات و همچنین برنامه های در دست اقدام شهرداری در حوزه فرهنگ و هنراشاره نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا