به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با ايام الله مبارك دهه فجر و با حضور مدیر امور اداری شركت سهامي بيمه ايران ، مدير امور شعب و نمایندگی های داخل کشور ، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان استان و شهرستان ساختمان مركزي بيمه ايران در بافق افتتاح شد.

"حجت الاسلام سليماني" امام جمعه بافق در اين آيين ضمن تبريك دهه مبارك فجر رمز موفقيت و سربلندي هر جامعه را وحدت و همدلي ياد كرد و اظهار داشت : شهرستان بافق دوران قبل از انقلاب يكي از محرومترين شهرهاي استان به شمار مي رفت كه الحمدالله با وفاق و همدلي كه بين مردم و مسئولان ايجاد شده امروزه به عنوان يكي از شهرهاي غني و در حال توسعه استان شناخته مي شود.

فرماندار بافق در مراسم افتتاح ساختمان بيمه ايران ضمن تبريك سي و ششمين بهار انقلاب و فرا رسيدن يوم الله 22 بهمن ، آينده نگري در ورود به صنعت بيمه را مهم ارزيابي كرد و افزود : صنعت بیمه، با توجه به نقش آن به عنوان یک نهاد سرمایه‌گذار و تعهدش در جبران خسارت، می‌تواند بر فعالیت‌های اقتصاد کلان و نیز در رشد اقتصادی کشور، تأثیر بسزایی داشته باشد.

"سيد مهدي طلايي مقدم" افزود : صنعت بیمه با ایجاد آرامش روحی و امنیت، باعث از بین رفتن نگرانی‌های ناشی از حوادث ناگهانی شده و از این طریق، به بهبود کیفیت زندگی مردم و فعالیت‌های اقتصادی کمک می‌کند.

وي ،با اشاره به اينكه بیمه يك نهاد گردآورنده سرمایه و سرمایه گذاری محسوب مي شود گفت : بيمه مي تواند در زمینه افزایش سرمایه گذاری و تقویت تولید در شهرستان نقش مهمی ایفا کند.

فرماندار بافق در پايان از نماينده شركت سهامي بيمه ايران خواست نسبت به احداث يك سالن همايش و يك مدرسه خيري در شهرستان تصميم گيري و اقدامات لازم از سوي شركت بيمه ايران اتخاذ شود.

مدیر امور اداری شركت سهامي بيمه ايران با اشاره به سابقه فعاليت اين شركت در دوران 80 ساله خود اظهار داشت : شرکت بیمه ایران با گسترده ترین شبکه فروش و خدمات و بااستفاده از پیشرفته ترین زیرساخت های فناوری اطلاعات ، بزرگترین شرکت بیمه در کشور و غرب آسیا مي باشد.

"حجت بهاری فر" ضمن تاكيد بر ارزشهای بنیادین بیمه ایران گفت : مشتری مداری ، تعهد و وفاداری سازمانی و نوآوری و خلاقیت و تأمین آرامش خاطر و اطمینان برای جامعه از جمله مأموریت ها و شاخص هاي فعاليت اين شركت مي باشد.

وي از امام جمعه و روحانيت بافق به عنوان عاملان ترویج فرهنگ بیمه در شهرستان ياد كرد و اظهار داشت : ترویج فرهنگ بیمه باید به عنوان ضرورت مهم در جامعه فراگیر شود ، باید در سبد درآمدی و هزینه‌ای خانواده‌ها وارد شويم و با فرهنگ‌سازی و پوشش بیمه‌ای بتوانیم در این مسیر و انجام رویکردهای دقیق اهداف‌مان گام برداريم.

بهاري فر با اشاره به ضريب بيمه اي بالاي 90 درصد در بافق و ابراز رضایتمندی هموطنان از بيمه ايران در اين شهرستان را یادآور شد و ادامه داد: این موضوع نشان می دهد یک همدلی و هماهنگی بین شبکه‌های فروش و مجموعه‌ ی اداری و اجرایی در بیمه ایران حاکم بوده به طوری که این مجموعه توانسته است شعاع اعتماد و سرمایه اجتماعی را در این حوزه ارتقا داده و تقویت کند.

مدیر امور اداری شركت سهامي بيمه ايران در ادامه ضمن تاكيد بر اينكه بيمه يكي از شاخص هاي توسعه در حوزه هاي مختلف به شمار مي آيد خاطر نشان كرد : مهمترين مشتريان بيمه ايران خانواده معظم شاهد و ايثارگران مي باشند كه يك سوم فعاليت هاي بيمه اي مربوط به اين حوزه است.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا