مسابقات شمشیربازی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزار و ملی پوشان کشورمان در رده های جوانان ، نوجوانان به مصاف هم رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسابقات شمشیربازی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر عصر روز چهارشنبه 15 بهمن ماه با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، رضا نارگانی مسئول روابط عمومی این اداره کل ، محمدحسین صدیقی دبیر هیئت شمشیربازی استان ، حمیدرضا شیر سرمربی تیم ملی جوانان اسلحه سابر و جمعی از ورزشکاران و خانواده هایشان در سالن اختصاصی شمشیربازی یزد برگزار شد.

در این رقابت ها ملی پوشانی از استان های اردبیل ، آذربایجان شرقی ، تهران ، مازندران ، زنجان ، گلستان و یزد حضور داشتند که این نفرات در اسلحه سابر و در دو جدول شش نفره با هم به رقابت پرداختند و نفرات راه یافته به دور بعد به صورت حذفی بمصاف هم رفتند.

براین اساس در پایان رقابت های حساس و نزدیک، محمدجواد میرحسینی از یزد و مهدی مولایی از آذبایجان شرقی به دیدار نهایی راه یافتند که نماینده یزدی توانست با نتیجه 15 بر 7 حریف خود را شکست دهد و با اقتدار عنوان قهرمانی را بدست آورد.

همچنین در دیدار رده بندی محمد سازنجیان از یزد و جمال الدین ایمری از گلستان رو در روی هم قرار گرفتند که سازنجیان با نتیجه 15 بر 6 به پیروزی دست یافت و در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پایان با نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی جوایزی اهدا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا